This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.

יעל קנדר - איך לשפר את מסע הלקוחות על פני נקודות מגע שונות

יעל קנדר , מנהלת BDO Digital |

30 אפריל 2020

מיפוי מסע הלקוח של מותג נועד לשים לנו זרקור על המשימות שעלינו לבצע כדי לשפר את חוויית הלקוח. יעל קנדר מנתחת למארקר איך לשמור על תשומת לב הלקוח ב-2020, ומדוע עלינו לא רק להבין את הלקוחות, אלא גם לשפר את מסע הלקוחות על פני נקודות מגע שונות

למאמר המלא

ליצירת קשר עם המומחים שלנו