This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.

יעל קנדר - האסטרטגיה של סטארבקס במשבר

13 אפריל 2020

סטארבאקס לא רואה עצמה כמקום לממכר קפה ועוד, אלא כמקום שלישי בין העבודה לבית, מקום לשיחה ותחושת קהילה. מההתחלה סטארבאקס התכוונה להיות חברה מסוג אחר - כזאת שלא רק מקדשת קפה וארומה, אלא גם מביאה עמה תחושת חיבור

יעל קנדר מנהלת יחידת הדגיטל ב-BDO  מנתחת את האסטרטגיה של סטארבקס לחיזוק הקשר עם הלקוח בזמן משבר

למאמר מלא

ליצירת קשר עם המומחים שלנו