This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.

חן הרצוג בכנס "חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בזמן משבר" של גלובס

חן הרצוג , שותף, כלכלן ראשי, BDO Consulting |

24 יוני 2020

בפאנל שנערך היום בכנס "חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בזמן משבר" ניסו המשתתפים לבחון את השפעות המשבר על האחריות התאגידית ומה צפוי הלאה. בפאנל "מי הזיז את מי: הצרכנים את החברות או החברות את המשק", בהנחיית כתבת "גלובס" מיכל רז-חיימוביץ', השתתפו חן הרצוג, שותף וכלכלן ראשי BDO, ועברי ורבין, מנכ"ל GoodVision מקבוצת פאהן קנה.

בפתיחת השיחה שאלה רז-חיימוביץ' האם דוחות אחריות תאגידית הם "גרין ווש" או שיש בהם תועלת ארגונית אמיתית. "בסופו של דבר, המניע לא משנה, אלא מבחן התוצאה", השיב הרצוג. "כשחברה לוקחת על עצמה אחריות, מפרסמת, מדווחת ונמדדת, כל ההתנהלות משתנה".

לכתבה המלאה בגלובס