This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.

יעל קנדר בדה מרקר - כך שינתה אמזון פריים את העולם הצרכני

יעל קנדר , מנהלת BDO Digital |

20 פברואר 2020

היום כששואלים מהו סיפור הנאמנות הטוב ביותר בעולם, התשובה די ברורה לכולם: אמזון פריים. אבל הסיפור של אמזון פריים הוא סיפור שהתחיל לפני 15 שנה. אמזון דאז היתה שווה 18 מיליארד דולר, ולעומתה, איביי היתה בשווי של 33 מיליארד דולר ונראה היה כי דרכה ליהפך לחנות העתיד סלולה.

תוכנית אמזון פריים הושקה בפברואר 2005, והיתה הראשונה מסוגה: תמורת תשלום מראש של 79 דולר בשנה, הלקוחות זכו במשלוחים ללא הגבלה, שהגיעו בתוך יומיים ממועד הזמנתם. באותה תקופה, אמזון גבתה מלקוחותיה 9.48 דולר עבור משלוח, כלומר עבור מי שהזמין יותר מתשע הזמנות בשנה, התוכנית החזירה את ההשקעה.

יעל קנדר Head of BDO Digital  בכתבה בדה מרקר על המהפכה של Amazon Prime  בעולם הצרכני

 

לכתבה המלאה >>