This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.

יעל קנדר בטור השבועי בדה מרקר - הזדמנויות עסקיות בדיגיטל בצל הקורונה

יעל קנדר , מנהלת BDO Digital |

04 יוני 2020

ישנה הבנה שהמציאות של אחרי הקורונה תהיה שונה מזאת שהיתה לפניה. כעת, המטרה היא להבין איזה הזדמנויות המציאות הזאת יוצרת. אמנם אחוז הרכישות באונליין אינו כמו שהיה בתקופת הסגר, אבל נדמה שיש קהל רחב שימשיך לבצע רכישות מסופרמרקטים באמצעות האינטרנט. במקביל, תמשיך ההעדפה של אפליקציות תשלום על פני מזומן. 

שינויים בהרגלי האכילה וצריכת המזון השתנו ויצרו הזדמנויות עסקיות דיגטליות חדשות, יעל קדנר Head of BDO Digital, בטור השבועי בדה מרקר.

לכתבה המלאה