This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.

יעל קנדר על הארנק האקולוגי של דור ה-Z

יעל קנדר , מנהלת BDO Digital |

13 פברואר 2020

למשוואת הערך של מחיר, מגוון וחוויית לקוח, נכנס משתנה קריטי נוסף, והוא האם המותג עושה משהו טוב לעולם. צריך להבין שזה כבר ממש לא מספיק לתרום לכמה עמותות בסוף השנה או ללכת לצבוע כמה בתים ביום גיבוש מרוכז פעם בשנה.

כיום, הטכנולוגיה משנה באופן מהותי את הדרך שבה אנו חיים, עובדים ומתקשרים אחד עם השני. למהירות, רוחב ועומק פריצות הדרך הנוכחיות אין תקדים היסטורי, והן משבשות כמעט כל ענף בכל מדינה. עכשיו יותר מתמיד, שילוב טכנולוגיה עשוי לסייע בהגנה על הסביבה שבה אנו חיים.

יעל קנדר, Head of BDO Digital, ממשיכה למפות את הרגלי הצריכה של דור ה-Z והפעם הדרך לדור ה-Z עוברת בשמירה על הסביבה.

 

למאמר המלא בדה מרקר >