יעל קנדר על התעשיות שנעלמו בעקבות דור המילניאלס

יעל קנדר , מנהלת BDO Digital |

09 פברואר 2020

את המילניאלס אוהבים לאפיין בכמה דרכים. בצד השלילי, הם מתוארים כעצלנים, נרקיסיסטים, לא בשלים, מנותקים, מפחדים ממחויבויות ונוטים לקפוץ ממשרה למשרה. בצד החיובי, הם כבר תוארו כנאורים יותר, מכילים ומקבלים את השונה, בעד שוויון זכויות, בעלי ביטחון עצמי, יכולת הבעה עצמית ופתוחים לרעיונות ודרכי חיים חדשות.

כינו אותם בשם: The Me Me Me Generation, ומתוקף האופי הייחודי שלהם גם ישנה נטייה להאשים אותם ב"רצח" של תעשיות שלמות, בשל חוסר רלוונטיות ומכוונות לצרכים ולרצונות שלהם. אך ייתכן שהסיפור קצת יותר מורכב מכך. האם דור ה-Y באמת כל כך שונה? ומהם השינויים בהרגלי הצריכה?

יעל קנדר, Head of BDO Digital, על שינויי הצריכה בין הדורות וכיצד התעשיה נערכת לכך

 

לכתבה המלאה בדה מרקר >>