This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.

יעל קנדר על התעשיות שנעלמו בעקבות דור המילניאלס

יעל קנדר , מנהלת BDO Digital |

09 פברואר 2020

את המילניאלס אוהבים לאפיין בכמה דרכים. בצד השלילי, הם מתוארים כעצלנים, נרקיסיסטים, לא בשלים, מנותקים, מפחדים ממחויבויות ונוטים לקפוץ ממשרה למשרה. בצד החיובי, הם כבר תוארו כנאורים יותר, מכילים ומקבלים את השונה, בעד שוויון זכויות, בעלי ביטחון עצמי, יכולת הבעה עצמית ופתוחים לרעיונות ודרכי חיים חדשות.

כינו אותם בשם: The Me Me Me Generation, ומתוקף האופי הייחודי שלהם גם ישנה נטייה להאשים אותם ב"רצח" של תעשיות שלמות, בשל חוסר רלוונטיות ומכוונות לצרכים ולרצונות שלהם. אך ייתכן שהסיפור קצת יותר מורכב מכך. האם דור ה-Y באמת כל כך שונה? ומהם השינויים בהרגלי הצריכה?

יעל קנדר, Head of BDO Digital, על שינויי הצריכה בין הדורות וכיצד התעשיה נערכת לכך

 

לכתבה המלאה בדה מרקר >>