This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.

כיצד יוצרים חוויית משתמש טובה יותר - יעל קנדר בטור השבועי בדה מרקר

יעל קנדר , מנהלת BDO Digital |

23 יוני 2020

הרבה מקרים עולות שאלות העוסקות במה הדבר הנכון ביותר עבור לקוחות. מפתה לחשוב שעיצובים חדשניים הם המתאימים ביותר. בתוך כך, הסתכלות על המתחרים במטרה לבחון את מעשיהם נהפכה לשגרה.

התשובות לשאלות הקשורות לסוגיות אלה כוללות את כל העולמות. אין תשובה אחת נכונה ויש צורך למצוא איזונים בין המרכיבים שלה. בנוסף, חשוב למצוא עיצוב שממלא צורך. Don’t make me think, שנכתב על ידי סטיב קרוג , הוא אחד מספרי ה-UX המפורסמים שנכתבו אי פעם. הוא נכתב בראשונה בשנת 2000 ומאז עודכן מספר פעמים. מטרת הספר היא לעזור לכם לחשוב כמו מומחי UX – גם אם אתם אינכם כאלה.

Don’t make me think מרכז רעיונות פשוטים ודרכים פשוטות להוציא אותם לפועל. שמישות מהווה חלק מרכזי ב-UX, יחד עם נחשקות, ערך ואימוץ. חיוני להבין את זה על מנת לבנות אפליקציות ואתרים טובים, לא רק בפן העיצובי, אלא גם בפן הערכי. בשנים האחרונות הפיכת הדברים לשימושיים יותר נהפכה להיות האחריות של כולנו. השאלה היא כיצד אתם הופכים את העולם לשמיש יותר?

יעל קנדר, Head of BDO Digital, בסקירה על התחום בטור השבועי שלה בדה מרקר
 

לכתבה המלאה