This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.

כיצד לעשות שימוש נכון בדאטה של העסק שלך - יעל קנדר בטור השבועי בדה מרקר

יעל קנדר , מנהלת BDO Digital |

21 מאי 2020

כמות הנתונים שניתנת כיום לאיסוף, מספקת למותגים אפשרויות בלתי מוגבלות. לכן, היכולת לנהל את הדאטה בצורה נכונה מספקת להם ערך רב. יכולת זאת עוזרת לקבל הבנה טובה יותר של תחומי העניין של הלקוחות, ולספק להם את החוויה שהם מעוניינים בה. לדאטה על לקוחות יש שני יעדים עיקריים: לעזור למותגים לקבל החלטות טובות יותר ולשפר את התקשורת עם הלקוחות שלהם.

מכירת מוצרים ושירותים אינה מספיקה בשביל להבטיח את הצלחת העסק. כיום יש צורך בבניית מערכת יחסים עם לקוחות, על מנת להבטיח מכירות בטווח הארוך - אחרת העסק ייפגע. יש לקחת בחשבון כי איסוף נתונים על צרכנים הוא רק חלק מהמשוואה. הדבר החשוב ביותר הוא השימוש במידע שנאסף.

יעל קנדר, Head of BDO DIGITAL, בטור השבועי בדה מרקר על ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלת - כיצד לעשות שימוש נכון בדאטה של העסק שלכם

לכתבה המלאה בדה מרקר