This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.
  • Customer Focus 2020

Customer Focus 2020

תאריך: 19 מרץ 2020
שעות: 08:00 - 15:00
אווניו
השרון 1
קריית שדה התעופה  
הוראות הגעה

  • תוכן

 

אנו שמחים להזמינכם לועידה השנתית ה-3 לניהול וחווית לקוח. בועידה יתקיים פאנל בנושא מצוינות בחוויה מצוינת: 5 חברות שעשו מהפכה בחוויית הלקוח בהנחיית ד"ר גיא יוגב, מנהל שותף BDO Customer Management.

בעולם של היום, ציפיות הלקוח משתנות ומתפתחות בקצב מהיר. העידן הדיגיטלי מכתיב חוקים משלו ומציב סטנדרטים חדשים בכל הנוגע לשירות וחווית הלקוח. כל ארגון חייב לאמץ חידושים ולהציע פתרונות מתקדמים, אחרת יישאר מאחור. ניהול לקוחות הוא אתגר שהופך להיות יותר ויותר מורכב בעידן של היום, וארגונים משקיעים מאמצים רבים בחיפוש אחר פתרונות יעילים שישפרו את הארגון מבפנים ואת חווית הלקוח מבחוץ.

הוועידה תספק מענה לכל השאלות הרלוונטיות בתחום, לצד תערוכת ספקים רחבה ונטוורקינג איכותי.

יום ה'| 19.03.2020| 8:00-15:00| אולמי אבניו השרון 1, קרית שדה התעופה

 

להרשמה-

customerf.co.il/convention/customer-focus/

 

 

*הרישום מותנה באישור סופי של מארגני הכנס*