ניהול לקוחות

ניהול לקוחות

החברה עוסקת ביעוץ מבוסס נתונים לשיפור ביצועים עסקיים בעולמות ניהול הלקוחות והשירות. חברתנו מלווה ארגוני B2C ,B2B ו- NPO בתכנון ויישום תכניות ניהול חווית לקוח, מעבר לדיגיטל, שירות רב ערוצי, נאמנות לקוחות, סקרים ומדדים, תוך שימוש בניתוח נתונים מתקדם לאורך מחזור חיי הלקוח.

 

מודל מרכזיות הלקוח של BDO לשיפור ביצועים עסקיים

כחלק אינטגראלי מקבוצת BDO, לקוחותינו נהנים מפתרונות רב תחומיים הכוללים: טכנולוגיה, תפעול, כספים הדרכה ויעוץ ארגוני. הצוות בראשות דר' גיא יוגב מביא ניסיון מעשי רב, מקומי ובינלאומי מתעשיות שונות, תוך שימוש במתודולוגיות מגוונות. חברתנו מציעה פתרונות התפורים לצורכי הלקוח:

סוגי פתרונות לניהול שירות, חוויה ונאמנות לקוח

  • תכנית אסטרטגיית לקוח
  • טרנספורמציה דיגיטלית ממוקדת
  • שירותי מדידה ובקרה לקוח
  • שירותי מחקר, סקרים ובנצ'מארק
  • הטמעה וניהול שינוי
  • תכנית שיפור ביצועים
  • שירותי מיקור חוץ
  • מודלים אנליטיים מתקדמים

 

80% מהמנכ"לים חושבים שהשירות אצלם מצוין לעומת 8% מהלקוחות חושבים שהשירות מצוין