This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.
  • ניהול חוויית לקוח

ניהול חוויית לקוח

 

​המחזור התשיעי של הקורס מתחיל בנובמבר 2019 בניהולו המקצועי של דר' גיא יוגב, שותף מנהל BDO Customer management. 
 
הקורס יכלול את הנושאים הבאים:
  • מיפוי מסע לקוח
  • שירות דיגיטלי
  • מרכזיות הלקוח
  • Omnichannel
  • דאטה אנליטיקס
  • החזר ההשקעה בלקוח
  • Customer Engagement
  • כלכלה התנהגותית בשירותים ובמסחר
  • סקרי שביעות רצון

תכנית הלימוד כוללת 8 מפגשים: שישה בקמפוס BDO ועוד שני סיורי שטח בחברות שביצעו קפיצת מדרגה בניהול חווית הלקוח.
המרצים הינם מנהלים בכירים בתחום וכן מומחים מובילים בתחומים אלה.

הקורס מיועד לבעלי תפקידים בתחומי השיווק, חווית לקוח, קשרי לקוחות, מכירות, שירות, דיגיטל, פיתוח עסקי, חדשנות, אסטרטגיה וניהול בכיר.

אנחנו שמחים להעניק 25% הנחה ללקוחות BDO. 


לפרטים נוספים והרשמה >>