בעלת ניסיון של מעל 15 שנה בבניית אסטרטגיות שיווק בינ"ל והובלת פרויקטים של אסטרטגיות שיווק, מיתוג ומכירות עבור חברות גלובליות.
התמחות בהובלת אסטרטגיות שיווק עבור חברות טכנולוגיה המוכרות במודל B2B, כולל מחקר שוק, מחקר לקוחות, אסטרטגיות תחרותיות ותכנון והקמת מערך ותוכניות שיווק.
הצטרפה ל- BDO בשנת 2020, בתפקידים קודמים היתה VP Marketing בסטארטאפ, דירקטורית במחלקת השיווק של חברת טכנולוגיה גדולה ויועצת בחברות המתמחות בייעוץ בתחומי שיווק, מיתוג וחדשנות בארה"ב.
MBA – Kellogg School of Management, Northwestern University
BA ביחב"ל ולימודי מזרח אסיה, האוניברסיטה העברית