.

מיכל אביחי גאון

מנהלת תחום ניהול חווית אירוח BDO Operational Excellence

תיירות, תרבות, ספורט ופנאי

BDO.LiveSite.People.ExecutiveSummary

ניסיון מקצועי

מנהלת תחום ניהול חווית אירוח  BDO Operational Excellence.

בעלת ניסיון של כ- 30 שנים בחברות בינלאומיות ומקומיות בתחום חוויית לקוח, מומחית בפיתוח ויישום חוויות אירוח, פנאי ווולנס, ניתוח ויצירת בידול באמצעות שיווק ואסטרטגיית מותג. במשך 10 שנים הובילה את חווית הלקוח ואסטרטגיית משאבי האנוש של שרתון מוריה ישראל. בעברה שותפה ונמכ"ל חברת פירמידה שיווק חוויתי המתמחה בתכנון, קריאטיב והפקת אירועי קונספט ותוכן לחברות המובילות במשק.

במסגרת עבודתה מיכל עוסקת בפיתוח וניהול עסקים, טיפוח קשרי לקוחות, שיווק, חווית לקוח ואירוח, יישום והבטחת אסטרטגיית המותג, יצירת ערך וביקושים דרך העצמת חווית הלקוח. מיתוג מעסיק וחווית עובד.

מיכל בוגרת קורס Behind the magic של דיסני העולמית ב - DISNEY INSTITUTE  באורלנדו, ומאז מלווה הקמה ופיתוח קונספט של מלונות ואתרי תיירות, פנאי וקמעונאות מהמובילים בארץ. 

 

השכלה

B.A  חינוך מיוחד ומדעי התנהגות – אוניברסיטת חיפה