דוח סיכונים גלובלי 2022

 
בקצרה

שרשראות האספקה ​​נשברות ומשתנות כמו שלא היה מעולם. מתחים גיאו-פוליטיים, משבר האקלים, ההשלכות של מגיפה עולמית והפחדות אבטחת סייבר יוצרים רשת מאתגרת עצומה של סיכונים לעסקים בשנת 2022. כיצד ארגונים יכולים להתמקד בחוסן שרשרת האספקה, יעילות וקיימות בתוך הסערות המצטברות מרחבי העולם?. 

 

זו כבר השנה השביעית שפירמת BDO עורכת סקר סיכונים רחב היקף בקרב מנהלים בכירים ברחבי העולם. הסקר השנה, שנערך בקרב כ-500 בכירים, חושף כי הסיכונים המרכזיים שעליהם הצביעו המנהלים הם: קשיים בשרשרת האספקה, סיכונים גיאו-פוליטייים, שקיפות, איומי סייבר ומחסור בחומרי גלם.

לדברי רו"ח שרון ויטקובסקי-טביב, שותפה וראש חטיבת ממשל תאגידי ורגולציה ב-BDO, "הסקר מעיד עד כמה מגפת הקורונה, בשילוב משברים גיאו-פוליטיים שהמשמעותי בהם הוא המלחמה באוקראינה, זיעזעו את שרשראות האספקה בעולם וטרפו את הקלפים של המסחר הגלובלי.

כיצד עסקים מתאימים את מסגרות ניהול הסיכונים שלהם כדי לעמוד באתגרים חדשים:

  • התפקיד החשוב של מובילי סיכונים בעסקים ברחבי העולם
  • מדוע שקיפות שרשרת האספקה ​​הופכת חיונית להצלחה
  • כיצד מנהיגים עסקיים מעריכים סיכונים בשרשרת האספקה ​​כגון סכסוך ומשבר האקלים

הדוח והסקר מכסים מגוון נושאים ומספקים נתונים שימושיים. ניתן להשתמש בכלי הדמיית הנתונים שלנו כדי לקבל תובנות שיכולות לעזור ליידע את תהליך ניהול הסיכונים שלך ולקרוא את הדוח כדי להבין מדוע עסקים מובילים ברחבי העולם מתמקדים בחוסן ושקיפות בשרשרת האספקה.

 

לדוח המלא >>