איך יראה הבנק של אמזון?

איך יראה הבנק של אמזון?

המהות של ניצחון היא לא להשיג את המתחרים, אלא בעיקר להשיג את עצמך; לראות מה המתחרים עושים ולא לנסות להדביק את הקצב – כי זה צעד שלא יכול לייצר לחברות יתרון אמיתי. בשביל לפתוח פער, צריך לחשוב מחוץ לענף שבו אתם נמצאים. אחד מתרגילי המחשבה שיכולים לסייע הוא לחשוב מה חברה חדשנית היתה עושה באותו המקרה, או לחילופין מה היה קורה אם החברה שבה אנו עובדים היתה רוכשת את אחת החברות החדשניות, ואיך זה היה משנה את ההתנהלות שלה.

ואפשר לשאול את עצמכם: מה אמזון הייתה עושה? איך אמזון הייתה מפתחת את השירות הבא בענף שבו אתם נמצאים?

יעל קנדר, מנהלת BDO Digital במאמרה לכלכליסט.

לכתבה המלאה בכלכליסט >>