האוקיינוס האדום של המגזר השלישי: איך להוציא את הראש מעל המים – בידול ושיווק עמותות וארגונים חברתיים

השנתיים האחרונות המחישו היטב לכל אחת מ 40,000 העמותות והארגונים החברתיים הרשומים בישראל ולכ 20,000 הפעילים שגיוס המשאבים – תרומות , תקציבים , מתנדבים ... קשים בשיגרה וקשים עוד יותר כשהמשק נכנס לסחרור כלכלי

אבל לגייס גם בעתות משבר זה אפשרי!

בעזרת השקעה נמוכה יחסית , מיתוג , קהילה תומכת ומינוף הזדמנויות אפשר לגייס משאבים רבים – תרומות , תקציבים ומתנדבים . כמו בעסקים הקלאסים גם כאן בידול , שיטתיות , ויצירתיות לאורך זמן עושים את ההבדל בין עמותה נושמת לכזו שטובעת באוקיינוס האדום .

בסקירה המצ"ב תוכלו להכיר , ללמוד ולראות איך אפשר לעשות זאת נכון ולהצליח.

לצפייה בסקירה המלאה