הצרכנים והממשלה אומרים : קאט דה בולשיט – מיתוג ופרסום בעידן החדש

המאורעות האחרונים אשר הביאו לדחייה וביטול של העלאות המחירים, אצל חברות המזון והיבוא הגדולות במשק,  הוכיחו שוב כי העשור האחרון שינה את האופן בו חברות ומפרסמים פועלים ברמה העסקית, השיווקית והפרסומית.

זה עשור שמחייב שקיפות ואחריות חברתית ומעבר  מפרסום של בזבוז וחלומות לפרסום של ערכים ותוצאות...לצרכן.

המשברים הכלכליים, המחאות החברתיות "השתלטות" העולם הדיגיטאלי והרשתות על חיינו וה " צונאמי " שקרוי קורונה, כל אלו  הביאו את עולם השיווק והפרסום לתובנות חדשות המחייבות חשיבה מחדש על המוצרים והשירותים המשווקים והדרך לשווקם

ומה מותר ומה אסור לעשות לצרכנים.

 

הסקירה המצ"ב מדגימה מה קורה לנו כמפרסמים ואיך כדאי לנו לדבר עם הצרכנים.

לצפייה בסקירה המלאה