LOYALTY & DATA MARKETING

 


הצורך

כדי לצמוח ולייצר יציבות עסקית בעולם תחרותי, ארגונים נדרשים להפוך מפגשים מזדמנים למערכת יחסים עמוקה עם הלקוחות.
ניהול מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות דורש עבודה מאומצת ויצירת ערך באופן מתמיד.
איך נוכל לנהל מערכת יחסים עם הלקוח אם לא נכיר אותו? בעולם שבו יותר ויותר פעילויות דיגיטליות מנוטרות, ארגונים מחזיקים במידע רב שטמון בו פוטנציאל עצום שיכול לשמש כתובנות עסקיות.
באמצעות שימוש בדאטה, ארגונים משפרים ביצועים עסקיים, ובעיקר מייצרים ערך ללקוחותיהם, וגורמים להם לחזור אליהם שוב ושוב.

 

המענה

טיימינג הוא הכל בחיים, ועבודה מתוך הדאטה מאפשרת לנו לפגוש את הלקוחות בזמן הנכון עם הצעת הערך הנכונה.
BDO דיגיטל מלווה ארגונים ביצירת מערכי דאטה ונאמנות רחבים, הכוללים אפיון של תוכנית נאמנות המייצרת בידול, ניהול תקשורת שיווקית, הכוללת מסעות לקוח וקמפיינים מבוססי דאטה, והקמת כלים לניתוח מתמיד, פשוט ונוח של הפעילות.

 

השירותים

  • Marketing Automation – בניית תוכנית קשר, הכוללת מסעות לקוח וקמפיינים, ניהול ומעקב שוטף אחר הפעילות לטובת הסקת מסקנות ושיפור הפעילות
  • תוכניות נאמנות – אפיון תוכניות נאמנות, בחירת ספקים וכלים טכנולוגים וליווי היישום
  • BI & Deshboards- אפיון והקמת כלים המנגישים את המידע ותומכים בקבלת החלטות מבוססת דאטה
  • ארכיטקטורת דאטה- בניית תשתית ארגונית התומכת בפעילות מועדון ודאטה