B2C - יעוץ לארגוני שירות ומוצרי צריכה

ארגוני שירות מצויים בתמורות ושינויים תמידיים הנובעים ממגמות להעצמת כוחו של הלקוח ומתמורות טכנולוגיות.  על מנת להתמודד ואף לשגשג בתנאים אלה, ארגוני B2C נדרשים לפתח אסטרטגיות מתאימות, להביא לאופטימיזציה של ביצועים ולקבל סיוע בתגובה לאירועים באופן דינאמי.


BDO Customer Management מציעה סל יעוץ רחב לארגוני B2C בכל ענפי המשק, לרבות תקשורת, פיננסים, בריאות, קמעונאות, אנו מסייעים ללקוחותינו בתכנון, אופטימיזציה וליווי של:

  • טרנספורמציה דיגיטלית ממוקדת לקוח

  • שיפור ביצועים בשירות רב-ערוצי 

  • גיבוש תפיסת שירות מתקדמת

  • שירות יוזם והעמקת יחסים

  • עיצוב חווית לקוח

  • מיפוי מסע לקוח

  • הגדרת מדדים, יעדים ותגמול

  • תוכנית הקשבה וסקרי שביעות רצון לקוחות  

  • מחקרי שוק, בנצ'מארק וחיזוי

  • תוכניות נאמנות וניהול מועדוני לקוחות 

  • שרשרת השירות הפנימית

  • מודלים אנליטיים לנטישה, פילוח, חווית לקוח והצעת הערך הבאה


דוגמאות לפרויקטים

אנו מלווים את לקוחותינו בפרויקטים מגוונים ומתפתחים איתם לאורך זמן. אנו מעורבים בתכנון, יישום, ליווי, בקרה ואף בביצוע מיקור חוץ . בהתאם לצרכי הלקוח, צוותי הפרויקט הינם מולטי דיספרלינריים כוללים מומחי מדידה, data scientis, הטמעת טכנולוגיות, תעשיה וניהול ויעוץ ארגוני.


לאומיקארד

  • אסטרטגיה חווית לקוח ותוכנית הקשבה ללקוח
  • מודלים אנליטיים מתקדמים לאופטימזצית ערך לקוח
  • הגברת השימוש בצ'אט ושירות עצמי

מי עדן

  • תוכנית הקשבה ללקוח לכל מדינות הקבוצה 
  • ניהול פורום הנהלה רבעוני בנושא חווית לקוח
  • מודל אנליטי לאינטגרציית נתוני לקוח: חוויה, תפעול ונטישה 

ג'יימס ריצ'ארדסון / דיוטי פרי

  • עיצוב חווית לקוח בחנות  ובערוצים דיגיטליים
  • הקמת תוכנית נאמנות חדשה
  • גיבוש תוכנית עבודה שנתית לשיווק וקשרי לקוחות

UPS

  • ניתוח מסעות הלקוח
  • הגדרת תוכנית קול הלקוח
  • מחקר, תשאול ואנליזה במיקור חוץ

AVIS

  • אפיון תוכנית קול הלקוח
  • ביצעו תשאול לקוחות רציף
  • אנליזה רבעונית