• ניהול לקוחות מבוסס נתונים

ניהול לקוחות מבוסס נתונים

החברה עוסקת ביעוץ מבוסס נתונים לשיפור ביצועים עסקיים בעולמות ניהול הלקוחות והשירות. חברתנו מלווה ארגוניB2C , B2B ו NGO בתכנון ויישום תכניות ניהול חווית לקוח, מעבר לדיגיטל, שירות רב ערוצי, נאמנות לקוחות, סקרים ומדדים, תוך שימוש בניתוח נתונים מתקדם לאורך מחזור חיי הלקוח.

מודל מרכזיות הלקוח של BDO לשיפור ביצועים עסקיים

כחלק אינטגראלי מקבוצת BDO, לקוחותינו נהנים מפתרונות רב תחומיים הכוללים: טכנולוגיה, תפעול, כספים הדרכה ויעוץ ארגוני. הצוות בראשות דר' גיא יוגב מביא ניסיון מעשי רב, מקומי ובינלאומי מתעשיות שונות, תוך שימוש במתודולוגיות מגוונות. חברתנו מציעה פתרונות התפורים לצורכי הלקוח:

סוגי פתרונות לניהול שירות, חוויה ונאמנות לקוח