מרכז הגנת הסייבר BDO למען האוכלוסייה הוותיקה- מיזם משותף עם מערך הסייבר הלאומי


שמחנו השנה לקחת חלק ביוזמת "שבוע המודעות הלאומי לסייבר" של מערך הסייבר הלאומי, יחד עם עשרות מתחומי הסייבר.

במסגרת המיזם, קרא מערך הסייבר הלאומי  לחברות סייבר לייצר תכנים וחומרים אשר יסייעו להעלות את המודעות ועידוד כלי הגנה בסייסים לצמצום פגיעויות אפשריות במרחב הסייבר, בקרב אזרחי המדינה.

השינויים הטכנולוגיים והסביבתיים, במיוחד אלו שאנו חווים לאחרונה, הגבירו משמעותית את השימוש ברשת האינטרנט ואין ספק כי איומי הסייבר הם פקטור אשר נדרש לתת לו את תשומת הלב הראויה בכל הקשור להיבטים העסקיים , וגם לאלו האישיים.

כשותפים מלאים לקידום המודעות בתחום הסייבר ומתוך ההבנה שלנו באשר למשמעויות שעלולות להתרחש עקב חוסר מודעות לאיומי הסייבר,

ראינו בפרויקט זה הזמנות להגיע גם לאוכלוסיות אזרחיות אשר חשוב לעלות אצלם את המודעות ולתת להם כלים פרקטיים להתמודדות והגנה.

למה בחרנו דווקא להתמקד באוכלוסייה הוותיקה?

לצד המגמה הכללית של הרחבת השימוש בטכנולוגיה בקרב אוכלוסיות שונות, הפגישה אותנו השנה הנוכחית עם אילוצים שהגבירו אף יותר את השימוש בשירותים מקוונים ואמצעי תקשורת מרחוק.

בני האוכלוסייה הוותיקה שנדרשו להישמר אף יותר מהציבור הכללי, מצאו עצמם נדרשים להתחיל להשתמש  או להרחיב את השימושים להם היו רגילים עד כה, לצרכים בסייסים, כגון תקשורת עם המשפחה , קבלת שירותים שונים, הפגת בדידות ועוד.

לאור זאת, ראינו חשיבות רבה ליידע ולהנגיש לאוכלוסייה זו מידע בכל הנוגע לנקודת התורפה ברשת והאפשרויות הקיימות לפגיעה במידע ובפרטיות שלהם.

יצרנו  סרטון הסברתי קצר ומדריך הסוקרים את השימושים העיקריים של אוכלוסייה  זו,  ולצידם עצות פרקטיות שאנו מאמינים שיוכלו ליישם בעצמם ולהבטיח המשך ההתנהלות בטוחה ומודעת יותר ברשת.

הכלים והעצות שימושיים כמובן גם לכלל הציבור.

אתם יותר ממוזמנים לשתף עם בני המשפחה  ולקחת חלק בהעלאת המודעות לסייבר

בברכה,
מרכז הגנת הסייבר BDO

 

 להורדת המדריך>>


לעמוד שלנו באתר מערך הסייבר הלאומי >>

 

 

הירשם לניוזלטר

Please fill out the following form to access the download.