This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.
מאמרים:

שלבי ההתמודדות עם משבר הקורונה בעולמות השיווק, מכירות ותקשורת שיווקית

27 יולי 2020

צילי בלקינד , מנכ"ל משותף, Lessismore |
איל לוין , מנכ"ל משותף, Lessismore |

חזרתו של המשק לפעילות מחייבת, היערכות אקטיבית מיטבית בהיבטי שיווק מכירות ופרסום , תוך תכנון לטווח קצר וארוך.

התקופה הקרובה והמאתגרת הכוללת להערכתנו 3 שלבים  :  

  • הריסון- כאן ועכשיו. מה עושים היום?
  • ניסוי ותהייה – לימוד מחדש של השווקים , הפעילויות הבנצ'מרק..
  • "הנורמלי החדש "- שלב החזרה לשגרה, אשר תהייה שונה מזו שהכרנו עד כה.

המומחים שלנו ריכזו עבורכם מספר תובנות ומחשבות לגבי הנדרש בעולם השיווק מכירות מיתוג ופרסום בעת הזו

 

להורדת המצגת המלאה >> 

ליצירת קשר עם הממוחים שלנו >>