עידן מכפיל הסיכון

בקצרה

דוח ניהול הסיכונים הגלובלי 2023 מציג בפניכם את הסיכונים המתפתחים מנקודת מבטם של ארגונים גדולים. הנושא העיקרי בו מתמקד הדוח הוא השינוי המהותי בתפיסת ניהול הסיכונים שצריך לחול על ארגונים.  

 


דוח ניהול סיכונים גלובלי 2023

הגיע הזמן שארגונים יאמצו שינוי מהותי בתפיסת ניהול הסיכונים. זהו הנושא המרכזי שעולה מדוח ניהול הסיכונים הגלובלי של פירמת BDO השנה. מנהלים גלובליים בתחום ניהול הסיכונים מנסים להבין ולהתמקד במכפילי הסיכון במקום בגורמי סיכון בודדים.

אפקט מכפיל הסיכון מתייחס לסיכונים בודדים החופפים ומעצימים זה את זה עם השלכות הרסניות ובלתי צפויות. אחד האתגרים הגדולים שמולם ניצבים ארגונים הוא להבין כיצד מכפילי סיכון יכולים להשפיע על הפעילות שלהם. החשיבות היא לדעת לתעדף את הסיכונים הבודדים שיש להם את הפוטנציאל הגדול ביותר להגביר סיכונים אחרים.

דוח ניהול הסיכונים הגלובלי מציג גם את עמדותיהם של מנהלים בכירים בארגונים למגוון סיכונים מתפתחים כגון: הונאות, בינה מלאכותית (AI) וטרנספורמציה דיגיטלית, התקפות סייבר ושינויי אקלים. הדוח בוחן האם מנהלי סיכונים רואים בנושאים אלו סיכונים משמעותיים לארגונים שלהם ואילו פעולות הם נוקטים על מנת להפחית את הסיכון.

הורידו את הדוח המלא הכולל את עיקרי הדברים:

  • עד כמה עסקים גלובליים מזדהים עם אפקט מכפיל הסיכון
  • עד כמה חשוב תפקידו של מנהל סיכונים בארגון
  • מדוע בינה מלאכותית וטרנספורמציה דיגיטלית נמצאים בראש סדר היום של עסקים גלובליים
  • כיצד ארגונים מתמודדים עם אתגרים כמו סיכון הון אנושי, סיכוני הונאה ואיום שינויי האקלים.

 

להורדת הדוח המלא לחץ כאן