מאמרים:

10 המגמות המובילות ל-2022 בתחום נאמנות לקוחות

12 דצמבר 2021

יעל קנדר, מנהלת BDO DIGITAL |

שנת 2022 הולכת להיות שנת הנאמנות. זה התחיל כבר השנה אבל בשנה הקרובה אנחנו הולכים לראות חברות שמות את הג'יטונים שלהן על נאמנות.

חברות הולכות לעבוד בלקוחות הקיימים, לשים פחות על המדיה ויותר על הטכנולוגיה ובעיקר לחשוב אסטרטגית על תוכניות הנאמנות שלהן.

100 מיליארד דולר הוא הסכום המוערך של נקודות הנאמנות שלא נתבעו בעבר.

זה מוסיף לחץ על חברות לפטור עצמן מהחוב הזה ללקוחות. אבל למעשה זה הפוך.

נקודות נאמנות שאינן מנוצלות צריכות לשמש ככלים אסטרטגיים לטיפוח קשרי לקוחות ארוכי טווח.

 

במצגת אנחנו עוברים על 10 מגמות שבעינינו הן המגמות החשובות בעולם הנאמנות כיום.

 

 

המצגת הוצגה ע"י יעל קנדר, במסגרת כנס Empowering Marketing With Innovative Loyalty  של חברת SAP

אשר נערך ב-7.12.2021