סקר ממשל תאגידי ותכנית לשיפור משילות

סקר ממשל תאגידי ייסייע בידי הדירקטוריון וההנהלה לזהות את החשיפות ונקודות התורפה של הארגון בהיבטי ממשל תאגידי. במסגרת הסקר נבחנים עקרונות הממשל התאגידי הכוללים, בין היתר, את עצמאות הדירקטוריון, איכות מנגנוני הבקרה והפיקוח,
 מנגנוני אתיקה ושקיפות, מדידת ביצועים ועוד. במסגרת הסקר נאמוד את הפערים, ככל שקיימים ונגבש המלצות אופרטיביות שמטרתן לצמצם את הסיכונים בתחום והכל בהתאם לפעילותו ואופיו של הארגון וכללים מקובלים בתחום.

הסקר מהווה כלי ניהולי להנהלה ולדירקטוריון לאתר את החשיפות בהיבטי ממשל תאגידי ומהווה בסיס לפיתוח תוכנית לשיפור המשילות הארגונית, חיזוק תשתיות ושיפור היבטי ממשל תאגידי בהתאם למאפיינים הספציפיים של הארגון.

בניית תוכנית לשיפור משילות ארגונית והטמעת נהלי ממשל תאגידי איכותי תסייע בידי הדירקטוריון וההנהלה לחזק את אמון המשקיעים ומחזיקי העניין, להדק את הפיקוח, הבקרה והשקיפות לנווט את הארגון לצמיחה עסקית.

במסגרת תוכנית לשיפור הממשל התאגידי נצמצם את החשיפות שעלו בסקר הממשל התאגידי ונגבש תוכנית פעולה הממוקדת בשיתוף עם הדירקטוריון וההנהלה. התוכנית הינה תוכנית מודולרית ומותאמת לארגון וסביבתו בהתאם לפערים שאותרו.

רכיבי התוכנית כוללים הטמעת מדיניות ונהלים נדרשים (כדוגמת נוהל דירקטוריון, קוד אתי, מדיניות לעניין עסקאות עם בעלי עניין, מדיניות של ציות ואכיפה, מדיניות למניעת שוחד ושחיתות ועוד), 
גיבוש תוכנית הדרכות ככל שתידרש, עדכון מבנה ארגוני תואם עקרונות ממשל תאגידי ועוד. 


ליצירת קשר עם המומחים שלנו



שרון ויטקובסקי- טביב

שרון ויטקובסקי- טביב

שותפה, ראש חטיבת ממשל תאגידי ורגולציה, BDO ישראל
personBDO.LiveSite.ViewBio
דנה גוטסמן ארליך

דנה גוטסמן ארליך

שותפה, מנהלת קבוצת סיכונים ופורנזיק, חטיבת ממשל תאגידי ורגולציה, BDO ישראל
personBDO.LiveSite.ViewBio