עדכוני תקינה בינלאומית ופרסומי רשות ניירות ערך - ניוזלטר לסיכום שנת 2022

לקוחות נכבדים,

אנו מתכבדים להגיש עבורכם את הניוזלטר של משרדנו לסיכום שנת 2022.

הפרק הראשון של ניוזלטר זה כולל סוגיות ודגשים הקשורים לדיווח הכספי. בפרק זה בחרנו להביא לתשומת ליבכם מספר סוגיות ודגשים אשר עשויים להיות רלוונטיים עבורכם בעת עריכת הדוחות הכספיים השנתיים ליום 31 בדצמבר 2022, וכן את הדוחות הכספיים השנתיים לדוגמה ליום 31 בדצמבר 2022 של משרדנו.

בהקשר זה נציין כי השנה, לאור מספר עדכונים ופרסומים בעיקר של הרשות לניירות ערך, אשר פורסמו לאחר הפרסום לראשונה של הדוחות הכספיים השנתיים לדוגמה (ב-6 בדצמבר 2022), מצאנו לנכון להוציא בחודש ינואר 2023 עדכון לדוחות הכספיים השנתיים לדוגמה של משרדנו.  

הפרק השני של הניוזלטר כולל סקירה של עדכונים ושל התפתחויות שחלו במהלך שנת 2022 בתקינה החשבונאית הבינלאומית אשר עשויים להיות רלוונטיים ללקוחותינו. לרבות, פרסומם של תקנים חדשים ושל הצעות לתקנים חדשים, החלטות סדר יום של הוועדה לפרשנויות של דיווח כספי בינלאומי וכן פרסומים נוספים הקשורים לתקינה הבינלאומית.

הפרק השלישי של הניוזלטר כולל פרסומים של רשות ניירות ערך שפורסמו במהלך שנת 2022  ובתחילת שנת 2023 הקשורים לדיווח הכספי ובכללם, החלטות אכיפה ופניות מקדמיות בנושאים חשבונאיים, חקיקה הקשורה לחוק ניירות ערך ולתקנותיו ועוד.

במהלך שנת 2022 פרסמה רשת BDO פרסומים שונים ומידע נוסף חדש ועדכני אודות תקני דיווח כספי בינלאומי ואודות הנעשה במועצה לתקני חשבונאות בינלאומיים (ה-IASB) אשר עשויים להיות רלוונטיים עבורכם. הפרק האחרון של ניוזלטר זה כולל סקירה של כלל הפרסומים והעדכונים של רשת BDO לשנת 2022 אשר התפרסמו באתר רשת BDO לתקני דיווח כספי בינלאומי. 

  •  פרק 1:    סוגיות ודגשים הקשורים לדיווח הכספי: לחצו כאן 
  •  פרק 2:    פרסומי התקינה החשבונאית הבינלאומית הקשורים לדיווח הכספי: לחצו כאן     
  • פרק 3:    פרסומי הרשות לניירות ערך הקשורים לדיווח הכספי: לחצו כאן   
  • פרק 4:    פרסומי רשת BDO לשנת 2022: לחצו כאן

 

אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ו/או התלבטות אשר יעמדו בפניכם.



בברכה,
המחלקה המקצועית
BDO ISRAEL

 

ליצירת קשר עם המומחים שלנו >> 


פרסום זה נועד למסירת מידע כללי בלבד ואין לראות בו משום ייעוץ או חוות דעת כלשהי. במקרה של סתירה בין האמור בפרסום זה לבין האמור בהוראות החוק ו/או חקיקת משנה, בפרסומי רשות ניירות ערך, בתקינה חשבונאית וכיו"ב, נוסח אחרונים גובר