פרסומי רשת BDO לרבעון השני של שנת 2023

לרשת BDO אתר אשר כולל פרסומים שונים ברמת פירוט משתנה החל מסקירה ממעוף הציפור של תקינה חשבונאית ועד לניתוחי עומק של הטיפול החשבונאי בסוגיות חשבונאיות ספציפיות.

פרסומים אלו כוללים, בין היתר, ניתוח של התיקונים האחרונים שפורסמו בתקינה החשבונאית הבינלאומית, דוחות לדוגמה ועדכון אודות ההחלטות האחרונות בפעילויות ובפרויקטים השונים של המועצה לתקני חשבונאות בינלאומיים (ה-IASB) ושל הוועדה לפרשנויות של דיווח כספי בינלאומי (ה-IFRIC). האתר כולל בנוסף שאלות ותשובות, הדרכות מקוונות, ומידע נוסף חדש ועדכני אודות תקני דיווח כספי בינלאומי.

למאמר אשר מפרט את כלל הפרסומים והעדכונים של רשת BDO לרבעון השני של שנת 2023 ונכון למועד פרסום ניוזלטר זה: לחצו כאן.

המאמר כולל קישורים ומידע נוסף אודות כלל הפרסומים של רשת BDO אשר פורסמו במהלך שנת 2023 ועד למועד פרסום ניוזלטר זה, הקשורים לדיווח הכספי ולתקינה החשבונאית הבינלאומית, בחלוקה לסוגי הפרסום השונים.

המאמר כולל קישורים למכתבי התגובה של רשת BDO לטיוטות השונות של ה-IASB ושל ה-IFRIC אשר הובאו לדיון בפניה במהלך תקופה זו.

בנוסף ניתן למצוא במאמר זה פירוט ומידע בדבר פרסומי המחלקה המקצועית הגלובלית (תקינה בינלאומית ודיווח תאגידי) של רשת BDO. המחלקה המקצועית הגלובלית (תקינה בינלאומית ודיווח תאגידי) של רשת BDO סוקרת באופן שוטף את השינויים בתחום הדיווח תאגידי ודיווחי קיימות (דיווחי ה- ESG), את ההתקדמות של גופי התקינה הרגולטורים בפיתוח וביישום העתידי של תקני דיווח בנושא ESG, ואת השפעתן האפשרית על הדיווח.

המחלקה המקצועית של משרדנו בישראל משתתפת מעת לעת בכתיבת הפרסומים השונים אשר מפורסמים באתר.  

לאתר של רשת BDO לתקני דיווח כספי בינלאומי אשר מתעדכן כל העת בפרסומים חדשים: לחצו כאן.

לסקירה של כלל הפרסומים והעדכונים אשר התפרסמו באתר של רשת BDO במהלך השנה החולפת, ואשר גם הם עשויים להיות רלוונטיים בעת עריכת הדוחות הכספיים לרבעון השני של שנת 2023: לחצו כאן.

 

ליצירת קשר עם המומחים שלנו >>


פרסום זה נועד למסירת מידע כללי בלבד ואין לראות בו משום ייעוץ או חוות דעת כלשהי. במקרה של סתירה בין האמור בפרסום זה לבין האמור בהוראות החוק ו/או חקיקת משנה, בפרסומי רשות ניירות ערך, בתקינה חשבונאית וכיו"ב, נוסח אחרונים גובר