חגי האונליין כבר מעבר לפינה - האם אתם מוכנים?

מי לא מתרגש מהגעת החגים?
החגים האמתיים, כן? חגי הקניות ובדגש על האונליין.
החגים האלו הם הזדמנות טובה לחברות להתאמן בפיתוח שרירי ה- eCommerce שלהן.

המטרה של החברות היא הגדלת המכירות באמצעות הצעה של מגוון מבצעים שייצרו שימור לקוחות קיימים אבל גם צירוף של קהל חדש. זו הזדמנות מצוינת להיחשף לקהלים חדשים. כל זאת, בתנאי שאנחנו ממשיכים לדאוג לחוויית לקוח לא פחות ממעולה. את הלקוח לא מעניין שיש עומס, לא מעניין אותו שנגמר המלאי, מעניין אותו לקבל שירות מעולה. 
 
יעל קנדר, מנהלת BDO Digital מנתחת את לוח השנה של חגי האונליין עבורכם.