מודיעין, מחקר ומגמות

אנחנו חיים בעידן של אי ודאות קיצונית והשתנות מתמדת. הנחות העבודה בנוגע לסביבה העסקית ולמתחרים, בנוגע למודלים העסקיים, לאסטרטגיות הארגוניות ולשיטות ותהליכי עבודה - מאותגרות כל העת ומחייבות בחינה מתמדת.

שם המשחק במציאות שכזו הוא שליטה במידע על המציאות, והערכות מושכלות לגבי העתיד. מחסור בידע רלוונטי יכול להציב את הארגון בפני איומים אסטרטגיים, בעוד שליטה בידע יכולה להניב מנועי צמיחה והזדמנויות עסקיות חדשות.

BDO Israel מציעה מגוון שירותים של מחקר עסקי-תחרותי ושל ניתוח מגמות, איומים והזדמנויות, עבור חברות פרטיות וציבוריות, מלכ"רים, מוסדות ציבור וממשל, כמו גם עבור קהלים ספציפיים דוגמת סמנכ"לי חדשנות ואסטרטגיה, מנהלי סיכונים ומבקרים פנימיים.

שירותי היחידה כוללים ניתוחים עשירים במידע ובתובנות על המתחרים, הסביבה העסקית והגאו-אסטרטגית, ופתרונות מתקדמים לניתוח איומים והזדמנויות והיערכות אליהם.

אנו מתבססים על נגישות נרחבת למקורות ומאגרי מידע, כמו גם לרשת המומחים הארצית והעולמית של פירמת BDO, על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וייחודיות למיצוי וניתוח מידע, ועל ניסיון מקצועי עשיר וייחודי בעולמות המידע והמחקר, הניתוח האסטרטגי והערכת הסיכונים.

יחידת מחקר ומגמות מציעה את השירותים הבאים:

  • סקירות מודיעין תחרותי וניתוחי שווקים
  • מחקרי בנצ'מרק וניתוחי Best Practices
  • דוחות מודיעין עיתיים להנהלות
  • סריקות אופק וניהול סיכוני-על



שרון ויטקובסקי- טביב

שרון ויטקובסקי- טביב

שותפה, ראש חטיבת ממשל תאגידי ורגולציה, BDO ישראל
personBDO.LiveSite.ViewBio
עופר גוטרמן

עופר גוטרמן

דירקטור יחידת מודיעין, מחקר ומגמות , BDO Consulting ישראל
personBDO.LiveSite.ViewBio