עדכוני תקינה בינלאומית ופרסומי רשות ניירות ערך - ניוזלטר לסיכום רבעון ראשון 2022

אנו מתכבדים להגיש עבורכם את הניוזלטר של משרדנו לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2022.

הפרק הראשון של ניוזלטר זה כולל סוגיות ודגשים הקשורים לדיווח הכספי. בפרק זה בחרנו להביא לתשומת ליבכם מספר סוגיות ודגשים אשר עשויים להיות רלוונטיים עבורכם בעת עריכת הדוחות הכספיים התמציתיים ביניים ליום 31 במרץ 2022 וכן את הדוחות הכספיים התמציתיים ביניים לדוגמה לתקופות ביניים של שנת 2022 של משרדנו.

הפרק השני של הניוזלטר כולל סקירה של עדכונים ושל התפתחויות שחלו במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022 בתקינה החשבונאית הבינלאומית ואשר עשויים להיות רלוונטיים ללקוחותינו, לרבות פרסומם של תקנים חדשים והצעות לתקנים חדשים, של החלטות סדר יום ושל פרסומים נוספים הקשורים לתקינה החשבונאית הבינלאומית.

הפרק השלישי של הניוזלטר כולל פרסומים של רשות ניירות ערך, שפורסמו במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022, הקשורים לדיווח הכספי ובכללם החלטות אכיפה ופניות מקדמיות בנושאים חשבונאיים, חקיקה הקשורה לחוק ניירות ערך ולתקנותיו ועוד.

הפרק האחרון של הניוזלטר כולל סקירה של כלל הפרסומים וההדרכות החדשים והעדכניים של רשת  BDOשפורסמו במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022 ועד למועד פרסום ניוזלטר זה, הקשורים לדיווח הכספי ולתקינה החשבונאית הבינלאומית. פרסומים אלו כוללים, בין היתר, גרסה מעודכנת של הפרסום IFRS AT A Glance (סקירה מעודכנת של רשת BDO ל-31 בדצמבר 2021 לכל תקן ופרשנות קיימים "ממעוף הציפור"), שאלות ותשובות אודות סוגיות חשבונאיות והחלטות דחיה שהתקבלו בוועדה לפרשנויות של דיווח כספי בינלאומי (ה-IFRIC), עדכונים אודות דיווחי קיימות שעשויים להיות רלוונטיים לדיווח הכספי ועוד.
 

פרק 1: סוגיות ודגשים הקשורים לדיווח הכספי: לחצו כאן

פרק 2: פרסומי התקינה החשבונאית הבינלאומית הקשורים לדיווח הכספי: לחצו כאן
 
פרק 3: פרסומי הרשות לניירות ערך הקשורים לדיווח הכספי: לחצו כאן
 
פרק 4: שאלות ותשובות, פרסומים והדרכות של רשת BDO: לחצו כאן
 

אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ו/או התלבטות אשר יעמדו בפניכם.

בברכה,
המחלקה המקצועית
BDO ISRAEL