עדכוני תקינה בינלאומית ופרסומי רשות ניירות ערך - ניוזלטר לסיכום רבעון שני 2023

אנו מתכבדים להגיש עבורכם את הניוזלטר של משרדנו לסיכום הרבעון השני של שנת 2023.

הפרק הראשון של ניוזלטר זה כולל סוגיות ודגשים הקשורים לדיווח הכספי. בפרק זה בחרנו להביא לתשומת ליבכם מספר סוגיות ודגשים אשר עשויים להיות רלוונטיים עבורכם בעת עריכת הדוחות הכספיים התמציתיים ביניים ליום 30 ביוני 2023. כמובן שגם בעת עריכת הדוחות הכספיים התמציתיים ביניים ליום 30 ביוני 2023 נדרש לשקול, ככל ורלוונטי, את הגילוי הנדרש ואת ההשלכות האפשריות על הדוחות הכספיים בגין מגמות והשפעות אירועים שונים על הכלכלה העולמית והישראלית.
הפרק השני של הניוזלטר כולל סקירה של עדכונים ושל התפתחויות שחלו במהלך הרבעון השני של שנת 2023 ועד למועד פרסום ניוזלטר זה, בתקינה החשבונאית הבינלאומית אשר עשויים להיות רלוונטיים ללקוחותינו. לרבות, פרסומם של תקנים חדשים ושל הצעות לתקנים חדשים, החלטות סדר יום של הוועדה לפרשנויות של דיווח כספי בינלאומי וכן פרסומים נוספים הקשורים לתקינה הבינלאומית אשר התפרסמו במהלך תקופה זו.
הפרק השלישי של הניוזלטר כולל פרסומים של רשות ניירות ערך שפורסמו במהלך הרבעון השני של שנת 2023 ועד למועד פרסום ניוזלטר זה, הקשורים לדיווח הכספי ובכללם, החלטות אכיפה ופניות מקדמיות בנושאים חשבונאיים, חקיקה הקשורה לחוק ניירות ערך ולתקנותיו ועוד.
רשת BDO נוהגת לפרסם באופן שוטף מידע נוסף חדש ועדכני אודות תקני דיווח כספי בינלאומי ואודות הנעשה במועצה לתקני חשבונאות בינלאומיים (ה-IASB) ובוועדה לפרשנויות של דיווח כספי בינלאומי (ה-IFRIC) אשר עשויים להיות רלוונטיים עבורכם. בנוסף, המחלקה המקצועית הגלובלית (תקינה בינלאומית ודיווח תאגידי) של רשת BDO סוקרת באופן שוטף את השינויים בתחום הדיווח תאגידי ודיווחי קיימות (דיווחי ה- ESG), את ההתקדמות של גופי התקינה הרגולטורים בפיתוח וביישום העתידי של תקני דיווח בנושא ESG, ואת השפעתן האפשרית על הדיווח.
הפרק האחרון של ניוזלטר זה כולל סקירה של כלל הפרסומים והעדכונים של רשת BDO לשנת 2023 ועד למועד פרסום ניוזלטר זה. 
 
 
 
פרק 1: סוגיות ודגשים הקשורים לדיווח הכספי: לחצו כאן
 
פרק 2: פרסומי התקינה החשבונאית הבינלאומית הקשורים לדיווח הכספי: לחצו כאן
 
פרק 3: פרסומי הרשות לניירות ערך הקשורים לדיווח הכספי: לחצו כאן
 
פרק 4: פרסומי רשת BDO: לחצו כאן

 

 

אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ו/או התלבטות אשר יעמדו בפניכם
 
 


בברכה,
המחלקה המקצועית
BDO ISRAEL

 

ליצירת קשר עם המומחים שלנו >> 


פרסום זה נועד למסירת מידע כללי בלבד ואין לראות בו משום ייעוץ או חוות דעת כלשהי. במקרה של סתירה בין האמור בפרסום זה לבין האמור בהוראות החוק ו/או חקיקת משנה, בפרסומי רשות ניירות ערך, בתקינה חשבונאית וכיו"ב, נוסח אחרונים גובר