שיפור השירות לתושב, מיתוג ופרסום

שיפור השירות לתושב, מיתוג ופרסום

שירותי שיפור השירות לתושב, מיתוג ופרסום מתחלקים לשני נושאים:

  1. שיפור השירות לתושב
  2. שירותי מיתוג, פרסום ושיווק למינוף פרויקטים עירוניים וקידום העיר או המועצה

 

שיפור השירות לתושב

בראש צוות שיפור השירות לתושב עומד דר' גיא יוגב, בעל ניסיון של עשרות שנים כיועץ בתחום אסטרטגית ניהול לקוח ואבחון מערכי שירות.

גיא וצוותו מייעצים למגזר המוניציפלי בתחומי ניהול חווית לקוח, שיפור תהליכי שירות, הקמה ותפעול מוקדי שירות ומהלכי טרנספורמציה דיגיטלית.

לקוחות לדוגמה:

שירותים עיקריים:

  • פיתוח תפישת שירות ושיפור השירות לתושב
  • ליווי מוקדים ובניית מערכי שירות רב ערוציים
  • טרנספורמציה דיגיטלית

 

שירותי מיתוג, פרסום ושיווק למינוף פרויקטים עירוניים וקידום העיר או המועצה

שירותי המיתוג, פרסום ושיווק למגזר המוניציפאלי מבוצעים על ידי צוות אינטגרטיבי במגוון התמחויות של שיווק, פרסום ודיגיטל המספק פתרונות יצירתיים החל משלב בניית האסטרטגיה, דרך גיבוש הזהות המותגית והשפה התקשורתית ועד ניהול וליווי עבודת השיווק והמיתוג בפועל.

בראש הצוות עומדים צילי בלקינד ואייל לוין, מנכ"לים משותפים ב-BDO Marketing. Branding & Digital בעלי ניסיון רב בליווי רשויות מקומיות ותאגידים עירוניים.

 

לקוחות לדוגמה:

 

שירותים עיקריים:

  • תהליכי מיתוג לפרויקטים עירוניים
  • מינוף תקציבי מדינה לקידום שירותים, מכרזים ופרויקטים
  • תכנון אסטרטגי, קריאייטיב, ביצוע והפקה לקמפיינים תקשורתיים
  • תכנון מדיה ותוכן שיווקי לקידום העיר והפרויקטים שלה
  • ליווי דיגיטלי של הפעילות ברשתות חברתיות וקמפיינים פרסומיים
  • ליווי שיווקי ותקשורתי שוטף

 

 

לתיאום פגישת הכרות וקבלת הצעת מחיר:

ליטל פז, מנהלת פיתוח עסקי, פורום הרשויות המקומיות של BDO:

Litalp@bdo.co.il, לינקדאין: LITAL PAZ