קריפטו (Crypto)

קריפטו (Crypto)

כחלק מהעולם החדש, אנו במחלקת ייעוץ ורגולציה באשכול הפיננסי מעניקים שירותים ללקוחות בנושא מטבעות דיגיטליים בהיבטי הוראות רגולטוריות וממשל תאגידי של גופים פיננסיים.
במסגרת שירותי היחידה אנו מבצעים בדיקות מיוחדות בנושא פעילות במטבעות דיגיטליים, מקור הכספים והפקת דו"ח נהלים בהתאם לממצאי הבדיקה שבוצעה.
דוחות אלו, מותאמים לפעילות הלקוח במטבעות דיגיטליים בהתאם לפרופיל, היקף ומהות פעילות הלקוח באותם מטבעות דיגיטליים.
מחלקת ייעוץ ורגולציה בקיאה בדרישות הרגולציה המקומיות החלות על גופים פיננסיים בהקשר של מטבעות דיגיטליים ומתאימה את שירותיה למענה על אותן דרישות.

 

​שירותי מיסוי קריפטו

במחלקת המיסים של BDO מלווים באופן שוטף חברות ויחידים בכל התחומים הקשורים לעולמות הבלוקצ'יין, קריפטו וNFT, ומתמקדים בנושאים הבאים:

  • מצד החברות המנפיקות ליווינו, ועדיין מלווים חברות שהנפיקו טוקנים, וכיום נדרשות בדיווח לרשויות המס בגין אותן הנפקות. אנו מלווים את אותן חברות בקבלת מעמד של מפעל טכנולוגי מועדף, ככל שרלוונטי, ומייעצים בנושאי הטבות לעובדים במטבעות דיגיטליים.
  • אנו מלווים משקיעי קריפטו בכל מה שקשור לתכנון מס, דיווח לרשויות המס בהשגת הסדרים על בסיס דיוני שומות מול רשות המיסים, ביחס להיבטי מס הכנסה ומע"מ.
  • בעולם הNFT אנו מלווים מחזיקי ו\או מנפיקי NFT בבניית מבנה מס מיטבי בישראל ובחו"ל, ומעניקים ייעוץ וליווי צמוד של עורכי דין בכל מה שקשור להיבטי רגולציה של התחום.
  • מחלקת המיסים בBDO מתמחה בהגשת דו"חות שנתיים למחזיקי מטבעות וירטואליים.

 

צור קשר עם המומחים שלנו >> 

ווידאד אלטוחי

ווידאד אלטוחי

שותפה, מחלקת ייעוץ ורגולציה, אשכול בנקאות ופיננסים
personBDO.LiveSite.ViewBio